Un món de propostes

Teatre Principal de Palma

El Teatre Principal de Palma posa a disposició de tothom algunes de les obres que s’hi han representat.

Contes des de casa

Eduteca per a tothom

Eduteca IB, és la biblioteca escolar digital de les Illes Balears que la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa posa a disposició del professorat i alumnat dels centres educatius sostinguts amb fons públics de les Illes Balears. Està en funcionament des de 2018, primer com a pla pilot i posteriorment, des de febrer de 2020, la plataforma s’ha obert a tots els centres educatius. S’hi pot accedir a través de: https://eduteca.biblioescolaib.cat/

Per als petits de la casa

Ramón Llull,

Ramon Llull, és una sèrie d’animació dirigida a un públic infantil i juvenil que narra els darrers anys de la vida del pensador mallorquí.

Una producció del Ladat i IB3

Son Mai

Sèrie d’animació infantil on s’actualitzen personatges, costums i tradicions pròpies de la cultura de les Illes.

Una producció de l’il·lustrador PeMi Garau, que ofereix a la seva web dibuixos de la sèrie per coloretjar, construida en capitols de curta durada.

Contant Rondalletes

L’hora del conte